- czwartek, 26 listopada 2015

Bargain hunting

Gorący okres Świąteczny powoli zaczyna się rozkręcać, najwyższy więc czas zacząć myśleć o polowaniu na prezenty pod choinkę dla bliskich, lub ewentualnie dla siebie :D No a kiedy najlepiej wyruszyć na hunting, jak nie teraz kiedy przed nami w sklepach Black Friday, a zaraz niedługo po nim Dzień Darmowej Wysyłki no i Mikołajki przecież !!!

W związku z tym, postanowiłam zrobić mały przegląd "okazji"  w sklepach jeździeckich, które lubię i odwiedzam :)

No to zaczynamy: 
Equidea wytacza ciężkie działa na Black Friday, bo daje 15% rabatu na cały asortyment z wyłączeniem chemii, pasz, książek oraz nowości, a co ważne rabat ten sumuje się z rabatem na karcie stałego klienta, można więc przytulić wybrany produkt nawet z 27% zniżką !
I ja poważnie zastanawiam się nad przytuleniem takiego New Topaz'a, bo tak pięknie się do mnie uśmiecha :D

http://equidea.pl/czapraki-i-nauszniki-czaprak-fair-play-new-topaz-szaro-granat-full,c324,p8217,pl.html

Nie to, żebym go bardzo jakoś potrzebowała, ale jak powszechnie wiadomo, czapraków nigdy dość ! ;)

Zdecydowanie jednak bardzo potrzebuję softshellowych bryczesów, które z kolei upatrzyłam sobie na Bergo w świątecznej wyprzedaży bryczesów i już tyle czasu je obserwuję, że w końcu chyba je kupię. Tym bardziej że Horze Grand Prix to sprawdzony u mnie model, a moje zmrożone udka dopominają się już ciepłych bryczesów conajmniej od 3 dni. 

http://sklep.bergo.pl/p/278/11616/zimowe-bryczesy-horze-grand-prix-thermo-pro-r-40-24h-rozmiar-40-bryczesy-jezdziec-24-express.html
A jeśli nie w bryczesy, to na Black Friday w Bergo możecie się  zaopatrzyć w dowolną rzecz z działu Express24  z rabatem od 15% nawet do 70% ! Np. kaski KED, o których pisałam w poście o jesiennych fav'orkach: http://e-questrianart.blogspot.com/2015/09/favorki-jesienne.html

15% rabatem z okazji Black Friday uraczy nas również sklep jeździecki Konik, Warto tam ruszyć na hunting, bo wyżej wymieniony rabat obowiązuje aż 3 dni (od 27.11 do 29.11) !!!
No i z takim solidnym rabacikiem można wyhaczyć np. coś z Schockmohle albo Spooksa <3

Np. kamizelki, które, chyba nikogo nie muszę przekonywać, że są sztosem, prawda ?




Na Febro.pl co prawda aktualnie bez promocji, ale zawsze lubię u nich zaglądać do outlet'u, który jest naprawdę solidnie wyposażony. Zawsze można chapnąć jakiegoś  niezniszczalnego (a zupełnie niedocenianego) Equiline'a -50% albo Eurostar'a -30%, o takiego np:

http://www.febro.pl/product-pol-1558--50-Czaprak-Equiline-Luxury-H-granat.html
http://www.febro.pl/product-pol-1290--30-Czaprak-Euro-Star-Paisley-151-navy.html

Dobrym zwyczajem, osobiście uważam,  jest również przeszukiwanie produktów, nieadekwatnych do sezonu tj. letnich - zimą i zimowych latem. Czasami naprawdę można złapać konkretną okazję za totalnie śmieszne pieniądze. Mnie się udało tak kiedyś kupić derkę siatkową z kapturem, za uwaga 30 zł :D, poza tym jakąś zimową kurtkę za 130 zł, którą używam już 6 rok (!) i masę innych rzeczy. 
No i wracając do tematu, tak przeglądam ten outlet na Febro i co znalazłam? Kapelusik mój ukochany z Equiline'a, który nawet zagościł w jednej z naszych stylówek, o tej dokładnie: http://e-questrianart.blogspot.com/2015/02/streetwear-equestrian-apparel.html



I jeszcze przeceniony ten mój kapelusik jest o 30% Przypadek? Nie sądzę :D

Dobra, to jedziemy teraz do Horse-Trade'a, który w związku z odpaleniem swojej nowej strony internetowej, zaplanowanej na 1 grudnia, oferuje tego dnia również -15% rabatu na wszystko co od ręki dostępne w sklepie i darmową wysyłkę !!!. Ponadto dorzucają prezent do każdego zamówienia, a rabat -10% będzie obowiązywał jeszcze przez cały grudzień :)
Muszę powiedzieć,  bardzo lubię ten sklep, przede wszystkim, za szeroki asortyment HV Polo. Kupiłam u nich swoją granatową torbę HV Canvas, która w związku z intensywnym użytkowaniem powoli nadaje się już do wymiany. Czekam więc na nową wersję strony, bo tym razem wymarzył mi się taki kolor:
Nawet jeśli nie uda mi się jej nabyć z rabatem, to może Mikołaj będzie tak dobry i mi przyniesie? 

Na pewno jednak zamierzam zanabyć rękawiczki, również softshellowe, a jakże! Raz, że do kompletu a dwa, że niestety moje dłonie przy takiej pogodzie odmarzają z prędkością światła, czyli jeszcze szybciej niż udka :) Ponadto, jak jeden mąż, podarły mi się naraz wszystkie rękawiczki do jazdy jakie miałam... 

A tutaj patrzę i oczom nie wierzę - softshell'owe rękawiczki z Eurostar'a, na które choruje chyba tak długo, jak prowadzę tego bloga.  
http://www.horse-trade.pl/pl/p/Rekawiczki-EURO-STAR-Winter/1434

Z 15% rabatem, to powiem tylko tak:



No i "last but not least" na www.truerider.eu na pewno szykuje się 01.12 Dzień Darmowej Wysyłki, a to oznacza, że bez żadnych dodatkowych kosztów możecie kupić nasze wspólne ecotorby I AM TRUE EQUESTRIAN, a ze sprawdzonych źródeł wiem, że to podobno aktualnie NAJLEPSZY PREZENT na Mikołajki :D



Pamiętajcie również, że możecie je odebrać osobiście na terenie Warszawy z przypinką E-questrianart no i, kurcze miałam nie mówić, ale niech już będzie, nową przypinką I am True Equestrian do kompletu :)



Tyle w dzisiejszym zestawieniu, a jeśli przypadnie Wam do gustu, to może takie zestawienia będą pojawiać się tu regularnie :) W kwestii wyszukiwania promocji liczę też na Was, pochwalenie się "upolowanymi" zdobyczami mile widziane :)

A ja tymczasem wyruszam na poszukiwania nowych materiałów na targach tekstylnych.
Całuski :*

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne akcesoria, ja ostatnio kupowałam w Agroarm.pl i jestem zadowolona. Zostawiam Wam też tutaj link w razie czego. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń